Veel gestelde vragen

Wij hebben geprobeerd onze unieke dienstverlening zo duidelijk mogelijk aan u te presenteren. Uiteraard is het mogelijk dat u nog aanvullende vragen heeft. In dat geval is de kans groot dat uw vraag is opgenomen in de hieronder getoonde veelgestelde vragen sectie. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op wij helpen u graag.

Uiteraard kan Glasnet Zoetermeer uw bedrijf redundant aansluiten. Op het bedrijfsterrein ligt een ring van glasvezel dat naar verschillende knooppunten loopt, waarvandaan de wereld open ligt voor uw data. We zullen twee vezels uw pand binnen brengen op 15 meter afstand van elkaar, zodat u ook op de laatste meters over twee “wegen” beschikt. De kosten kunnen we gezamenlijk afspreken, rekeninghoudend met de lengte van de overeenkomst en de benodigde bandbreedte.

Onze gegarandeerde doorlooptijd is acht weken. In de praktijk kunnen we echter, mede door een goede verstandhouding met de gemeente Zoetermeer, vaak sneller een aansluiting realiseren. Mochten we deze strakke planning echter niet kunnen waarmaken, zorgen we (kosteloos) voor een tijdelijke oplossing.

Ja, dat kan per direct. Wanneer de nieuwe bandbreedte u bevalt, spreken we een nieuw tarief af, zonder dat u een nieuwe overeenkomst hoeft te tekenen.

Wanneer u binnen Zoetermeer gevestigd blijft, willen we graag onderzoeken of we u ook op uw nieuwe locatie (gratis) aan kunnen sluiten met voortzetting van de lopende overeenkomst. Wanneer u weet wie de nieuwe huurder/eigenaar van uw oude pand wordt, zouden we die graag willen benaderen om onze service daar, eventueel in aangepaste vorm, voort te kunnen zetten. Zo helpen we elkaar.

Neem contact op met Glasnet Zoetermeer

Product

** Uitsluitend in bedrijfsverzamelpanden met meerdere aansluitingen.

Deel deze pagina met uw collega's of contacten, kies uw platform: